Keskeiset vitamiinit terveelle hiuspohjalle 2019

13 marraskuu 2018

Vaikka tärkeimmät syyt miesten kaljuuntuminen on geneettistä ja hormonaaliset, ruokavalion ja elintapojen tekijät voivat myös olla valtava vaikutus terveyteen ja paksuus hiukset.

Yksi tärkeä hiusten terveydelle tekijä, joka on usein unohdetaan on vitamiinia kulutusta. Aivan kuten vitamiineja voi vahvistaa immuunijärjestelmää ja antaa sinulle terveempi iho, nautitaan säännöllisesti tiettyjä vitamiineja voi olla mitattavissa myönteinen vaikutus paksuudesta, kiiltoa ja hiusten terveydenhoitoa.

load...

Jos olet huomannut hiukset alkavat ohut, heikkenevät tai pilkkoa loppupuolella, on olemassa mahdollisuus se voisi johtua liian vitamiinia kulutusta.

Onneksi, vitamiinit ovat erittäin edullinen, joten se on helppo voit täydentää ruokavaliota ja saada täyden saanti vitamiineja sinun pitää hiukset parhaimmillaan. Jopa ilman täydentäminen, useimmat vitamiinien puutteesta voidaan kiinnittää joitakin yksinkertaisia ​​muutoksia ruokavalion ja elintapojen.

Tässä oppaassa käydään läpi roolia vitamiineja pelata hiusten terveydelle ja jakaa suosituksemme paras vitamiineja parantaa hiusten kasvu, paksuus, väri, kiilto ja muut tekijät, joilla on huomattava vaikutus siihen, miten näytät.

load...

A-vitamiini

A-vitamiini on yksi tärkeimmistä ja kiistanalaisia ​​vitamiineja hiusten terveydelle. Syynä tähän tavoitteeseen vitamiini on, että vaikka terve määriä voi edistää hiusten kasvua, suuria annoksia vitamiini voi aiheuttaa päänahan öljyä asioita, jotka voivat aiheuttaa voit irtoa hiukset.

Tämä tarkoittaa sitä, että tasapaino on avain vitamiini - sinun kannattaa kuluttaa tarpeeksi saada kaikki hiusten kasvua hyödyt, ilman liioittelua sitä. Yhdysvaltain dieettisuositusten verovapaasti vitamiini on 900 mikrogrammaa päivässä miesten ja 700 mikrogrammaa päivässä naisille; kiinni tämän annoksen ja voit odottaa kaikki edut ilman päänahan öljyä ongelmia.

Vitamiini on tärkeä rooli vaurioiden korjaamisessa hiukset. Se myös pitää päänahan kostea ja ärsytystä vapaa edistämällä tuotannon päänahan öljyä. Kuluttavat oikea määrä ja voit nähdä huomattava kasvu nopeus, jolla hiukset kasvaa.

Koska vitamiinin puutos on harvinaista kehittyneissä maissa, ei tarvitse täydentää vitamiini jos et ole huomannut mitään vaikutusten puute. Jos kuitenkin päätät alkuun asti vitamiinia, sinun on hienosti määrän mukana useimmissa monivitamiinivalmisteita.

load...

B12-vitamiini

B12-vitamiini, jota tuottavat pääasiassa bakteerien ja arkkien ja kulutetaan lihan kautta ja täydennettyjä elintarvikkeita, on tärkeä rooli edistettäessä terveiden hiusten kasvua.

Kliiniset tiedot osoittavat, että noin kuusi prosenttia alle 60-vuotiaista on B12-vitamiinin puutos, jossa puute niinkin korkea kuin 80% osissa kehitysmaissa. Oireita riittämätön B12 ovat huono muisti ja haavaumia sekä ennenaikaista hiustenlähtöä.

On myös muita vakavia oireita B12-vitamiinin puutos, joten on tärkeää, että puhut lääkärille, jos luulet vaikuttaa.

Toisin kuin useimmat vitamiinit, jotka ovat nopeasti käsitellä siirto maksassa ja erittyy nauttimisen jälkeen, elimistö liika B12 maksasi käyttää, kun se tarvitsee sitä. Tämä on helppo lisätä B12 tasoilla täydentää ja varmistaa olet koskaan puutteellinen.

C-vitamiini

Vaikka et ehkä ajattele sitä tärkeänä vitamiini hiusten terveydelle, C-vitamiinia on merkittävä rooli pitää hiukset paksu, vahva ja terve.

Tutkimukset osoittavat, että C-vitamiini on tärkeä osa kollageenisynteesiä. Yksinkertaistettuna tämä tarkoittaa sitä, että saa päivittäinen annos C-vitamiini on tärkeää varmistaa hiukset, iho, kynnet ja muut ruumiinosat vahva, koska kollageeni on yleisin proteiini elimistössä.

Ilman riittävää kollageenia, jopa paksuin hiukset voi tulla heikko ja hauras, aiheuttaa vakavia ongelmia ei väliä kuinka täynnä hiusraja voi olla.

Lue myös:

Hyvä uutinen on, että C-vitamiini on yksi helpoimmista vitamiineja kuluttaa. Voit saada päivittäinen saanti syömällä runsaasti hedelmiä ja vihanneksia runsaasti C-vitamiinia, tai vain kuluttaa C-vitamiini täydentää joka aamu.

D-vitamiini

Kuten muutkin vitamiinit edellä luetelluista, alhainen D-vitamiinin voi edistää hiusten irtoaminen ja väliaikaisista hiustenlähtöä.

Useimmat ihmiset tietävät D-vitamiinin kun "aurinko vitamiini", koska tämä vitamiinia syntyy sivutuotteena Kolekalsiferolin synteesin kun iho altistuu auringon. Teknisesti D-vitamiini on kokoelma vitamiineja, jotka kaikki on tärkeä rooli edistettäessä vahva yleistä terveyttä.

D-vitamiinin puutos on yksi monista syistä telogeeninen - stressiin liittyvä tila, joka voi aiheuttaa voit nopeasti irtoa hiukset. Tulokset ovat nopeita ja suuria, ja jopa 70% teidän päänahan hiusten putoaminen aikana kaksi kuukautta.

Jos et saa paljon auringonvaloa ja ovat huomanneet nopean hiukset irtoaminen, on mahdollista, että huono D-vitamiinin tuotanto voisi olla syyllinen.

Onneksi on olemassa useita tapoja ratkaista tämä ongelma. Ensimmäinen - joka on enemmän laastari ratkaisu kuin hoito - on ottaa D-vitamiinilisiä. Jos olet vitamiinin puutteesta D Tämä on helppo ja tehokas tapa saada välitöntä helpotusta.

Mitä paremmin pitkäjänteisyys on parantaa altistumista auringolle. Pika auringossa istuntojen 10-15 minuuttia joka auttaa saada kaikki D-vitamiinin hyödyt viettää aikaa auringossa vahingoittamatta ihoa, kaikki samalla kaksinkertaistaa kuin helppo tapa parantaa rusketusta.

E-vitamiini

E-vitamiini on todennäköisesti kaikkein tärkein vitamiini edistää hiusten kasvua, jopa niin paljon, että sitä käytetään laajasti kotitekoinen ajankohtaisia ​​kaavoissa edistää nopeaa kasvua paksu, vahva ja terveet hiukset.

Itse asiassa tieteellinen tutkimus tietojen mukaan lisäravinteiden tokotrienoiien, jotka ovat antioksidantteja E-vitamiinia perheen osaltaan 34,5%: n nousu hiusten kasvua yli kahdeksan kuukauden käytön tutkimukseen osallistuneista.

Kuten monet muut vitamiinit, E-vitamiini on antioksidantti, joka on tärkeä ja korjaamalla kehon kudoksiin. Sekä suojata silmät, sydän ja sisäelimet, E-vitamiini on hyvin suuri merkitys kasvun edistämisessä ja elpymisen ihoa ja hiuksia.

On olemassa useita tapoja antaa hiusraja sysäyksen vitamiinia Ensimmäinen on lisätä elintarvikkeisiin oman ruokavalion, jotka ovat runsaasti E-vitamiinia, kuten pinaatti, parsakaali ja avokadot. Voit myös lisätä E-vitamiinia omaan ruokavalioon syömällä enemmän manteleita, pähkinöitä ja hasselpähkinät.

Toinen vaihtoehto on ottaa E-vitamiinia täydentää. E-vitamiini kapselit ovat erittäin edullisia ja laajasti saatavilla, joten ne on helppo lisätä täydentää pino. Löydät myös E-vitamiinia kuin ainesosa useimpien miesten monivitamiinivalmisteita.

Biotiini

Biotiini on B-vitamiini, joka on keskeinen rooli edistettäessä kasvua terveet hiukset. Itse asiassa, biotiinia niin läheisesti kasvua terveiden hiusten että tutkimukset osoittavat noin 38% kaikista naisilla hiustenlähtö kysymyksiä on biotiini puutteita.

Sekä pelaa merkitystä estää hiustenlähtöä, biotiini näyttää aktiivisesti kasvavilla paksumpi, terveempiä hiukset. Äskettäin julkaistu tutkimus osoittaa, että suun kautta biotiini lisäravinteen voi tuottaa nopeammin hiusten kasvua ihmisiä harvennus hiukset.

Hallita biotiini kulutus on melko yksinkertainen. Itse asiassa, jos kuluttaa elintarvikkeita, kuten munia, manteleita, bataatit ja pinaatti useimmille, voi olla ei tarvitse pelätä biotiini ollenkaan.

Jos olet huolissasi biotiini puutos, paras tapa toimia on nähdä lääkärin. Biotiiniligandi puutos on helppo havaita yksinkertaisella verikokeella ja lääkäri voi auttaa täydentämistä neuvoja.

Mahdollisuudet ovat saat enemmän kuin tarpeeksi biotiini omasta ruokavaliosta, ja vaikka lisäravinteet eivät todennäköisesti satuttaa sinua, niiden tehokkuutta ei-kärsiviä ihmisiä ei ole vielä vahvistettu.

load...