Top 5 ruokaa terveille hiuksille 2018

14 marraskuu 2018

Terveet hiukset alkaa hyvin tasapainoinen ruokavalio. Tutustu tämän oppaan viisi elintarvikkeet terveet hiukset, ja alkaa ruokkia mane tänään.

Useimmille meistä, kun se tulee huolehtia meidän hiukset, tavallista ylläpitorutiiniin liittyy pesua, ilmastointi, muotoilu ja menee säännöllisesti leikkauksia kampaamo. Mutta ruokavalio voi olla suuri merkitys ulkonäköä hiukset. Kokeile lisätä näitä elintarvikkeita terveet hiukset omaan ruokavalioon.

load...

Terveet hiukset alkaa hyvin tasapainoinen ruokavalio, sanoo Willow Jarosh, sertifioitu ravitsemusterapeutti-ravitsemusterapeuttina C & J Nutrition New Yorkissa. Erityiset ravintoaineista avainrooleja terveiden hiusten kasvua ja huolto, ja jos puuttuu omasta ruokavaliosta, säikeet voivat kärsiä, hän sanoo.

Tutustu tämän oppaan viisi elintarvikkeet terveet hiukset, ja alkaa ruokkia follikkelia aamiaisella, lounaalla ja päivällisellä.

1. Pinaatti, kanaa ja punaista paprikaa

Laita levy pinaatti ja kanan heidän terveydellisiä etuja hiukset. Molemmat nämä elintarvikkeet ovat suuria lähteitä rautaa, mineraali, joka auttaa punasoluja kuljettaa happea karvatupet. Tämä Happivirtaus on tärkeää edistää terveellisiä hiusten kasvua ja vahvaa säikeitä, sanoo Jarosh.

load...

Pyri saada raudan sekä kasvien ja eläinten lähteistä, neuvoo Jarosh. Koska C-vitamiini lisää raudan määrää elimistössä imee, yrittää syödä rauta-rikas elintarvikkeita hedelmä tai vihannes, kuten punaista paprikaa tai mansikoita, hän sanoo.

Tarjoilu ehdotuksia:

Kananrintaa pinaatin ja punaista paprikaa on täydellinen esimerkki rauta-retkieväät, tuottaa noin kolmannes päivittäinen 18 mg vaatimus. Saada loput koko päivän muista hyvää ruokaa lähteistä, kuten väkeviä vilja, vähärasvaista naudanlihaa, kalaa, linssejä, papuja ja kuten vihanneksia tomaatit ja punajuuret.

2. Osterit

Pahamaineinen aphrodisiacs oikeasti saavuttaa paljon enemmän kuin rakkaus tunne. Osterit ovat yksi parhaita lähteitä sinkkiä, mineraali, joka on elintärkeää monia toimintoja kehossa, mukaan lukien solunjakautumisen välttämätön terveiden hiusten kasvua. "Alhainen arvot liittyvät hitaampaa kasvua ja hiustenlähtö”, sanoo Jarosh. Itse asiassa, kuiva päänahka ja harvennus hiukset ovat kaksi oireita sinkin puute.

load...

Tarjoilu ehdotuksia:

Osterit pakata eniten sinkkiä per purema - vain yksi tarjoaa koko päivän sinkkiä vaatimuksen (8 mg). Mutta voit myös täyttää sinkki tarpeisiin kolmella unssia vähärasvaista naudanlihaa tai sianlihaa. Tai vain täyttää aamiainen kulhoon väkeviä vilja.

3. Bataatit

Nämä ja muut oranssi kasvikset velkaa paikkansa luetteloa elintarvikkeista terveet hiukset - sekä niiden rikas väri - on runsaasti beetakaroteenia. Kehossasi, tämä karotenoidi muuntaa vitamiini, joka auttaa säätelemään solujen tuotannon ja liikevaihdon, sanoo Bethany Thayer, MS, rekisteröity ravitsemusterapeutti ja tiedottaja American ruokavalioon Association. Säännöllisesti sloughing pois vanhat solut ja niiden korvaaminen uusilla edistää tervettä hiusten kasvua, sekä sujuva ja hiuspohjan.

Lue myös:

Beetakaroteeni on myös voimakas antioksidantti. Se suojaa ihoa - myös vaikutuksista päänahka - aiheuttamia vahinkoja UV-säteiltä.

Tarjoilu ehdotuksia:

Kokeile paistettu bataatti ja runsas annos beetakaroteenia. Porkkanat, squash, fenkoli ja aprikoosit myös toimittaa runsasta. Hyvä nyrkkisääntö: Oman suositeltu viisi annosta hedelmiä ja vihanneksia päivässä, valita erilaisia ​​värejä, joista ainakin yksi, joka on korkea beta-karoteeni, saada terveitä hiuksia.

4. Munat

Munat toimittaa useita ravintoaineita tarvitaan ylläpitämään terveitä hiuksia. Ensinnäkin ne ovat hyvä proteiinin lähde ja aminohappoja, proteiinin rakennuspalikoita. Koska hiukset on tehty pääosin keratin, eräänlainen proteiini, saada riittäviä määriä omassa ruokavaliossa on välttämätöntä hiusten kasvua ja voimaa, sanoo Jarosh. ”Me luonnollisesti irtoa hiukset kuukausittain, ja ruokavalion vähän proteiinia voisi hidastaa nopeutta, jolla säikeet kasvaa takaisin, jolloin hiukset näyttävät ohuempi”, hän sanoo. Samoin syö liian vähän proteiinia voivat edistää heikko tai hauras säikeitä.

Lisäksi proteiinia, munat antaa sinkkiä ja rautaa, sekä B-vitamiineja, jotka auttavat aineenvaihduntaa elintarvikkeiden, sanoo Thayer. Ne auttavat muuntamaan mitä syö energiaa elimistö tarvitsee sen eri toimintoja, kuten terveen hiusten kasvun aikana. Erityisesti ajatella vitamiineja B-6 ja B-12 ”sanansaattajia, jotka tarjoavat ravintoa omasta terveellistä ruokavaliota karvatuppiin”, sanoo Jarosh.

Tarjoilu ehdotuksia:

Jarosh neuvoo viisikymmentäseitsemän yli neljä munaa viikossa. Saat myös proteiinia ja B-vitamiineja siipikarjasta, vähärasvaista lihaa, kalaa ja linssit.

5. Lohi

Kala on lempiruoka keskuudessa ravitsemusterapeutit, ja lohi on supertähti he mainitsevat usein ansiosta runsaasti omega-3-rasvahappoja. Terveet hiukset, nämä hyvät-for-you rasvat toimivat kuten sisäisiä hoitoaineet, auttaa pitämään päänahan ja hiusten kosteutuu, kiiltävä ja terve. Lohi sisältää myös muita säikeen säästäjät kuten B-vitamiineja, proteiinia ja rautaa.

Tarjoilu ehdotuksia:

Asiantuntijat suosittelevat syö lohta tai muuta rasvaista kalaa kuten makrilli, järvitaimen ja sardiinit kaksi tai kolme kertaa viikossa saada fill omega-3: n. Ei mereneläviä tuuletin? Ripottele kaksi ruokalusikallista pellavansiemen omaan kaurahiutaleita tai smoothie.

Näitä ravintoaineita ja elintarvikkeet terveet hiukset ovat joitakin samoja joka antaa kehon vauhtia. Joten korota saanti, vaikka se tarkoittaa eväs porkkanoita tai tilaamalla puoli pinaatti silloin tällöin. Tiedäthän sanonta ”Kun näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä”? Näet, kuinka totta se voi olla.

load...